I'm vertical

i just arted

Thursday, May 10, 2007

Καινούργιο Post. Και όχι μόνο.

Κάθομαι στην ξύλινη καρέκλα.
Άβολα.
Βάζω τα πόδια πάνω.
Το παράθυρο ανοιχτό.
Τέντα.
Φεγγάρι.
Βάφω τα μαλλιά μου.
Καστανά.
Τα νύχια μου.
Ροζ. Τσιχλόφουσκας.
Ακούω Cocorosie.
By your side.
Χαμογελώ.
Χτυπάει το τηλέφωνο.
Η φίλη μου.
Εκνευριστική.
Πιεστική.
Ανοίγω A.V.
Ξεφυλλίζω την προηγούμενη.
Ακόμη.
Τα μάτια μου τρέχουν.
Σταματάνε.
Ένας γκρινιάρης.
Τα μάτια μου. Κλείνουν.
Λες να είναι αυτός;
Ανοίγουν.
Μπα.
Κλείνουν.
Τόση σύμπτωση.
Μια τόση δα.
Μικρή.
Σημαντική. Απόκλιση.
Μακάρι.
Να.
Μένουν κλειστά.
Τα. μάτια. μου.

2 comments:

Buddy System said...

μήπως αν αφήσεις τα μάτια σου ανοιχτά δεις ότι δεν χρειάζονται συμπτώσεις για να ονειρευτείς ?

Antoin... said...

Καλημέρα..!

Ρε κορόιδο...
όταν τα κρατάς κλειστά
βλέπεις περισσότερα.

Ανοιχτά τα ματάκια, ανοιχτά...