I'm vertical

i just arted

Monday, August 6, 2007

Σπίτι του.

Κάθομαι οκλαδόν
τώρα που λείπει
στην αγαπημένη του καρέκλα.
Εκείνη με τα ροδάκια.
Τη μπλε.
Στριφογυρίζω σα παιδί.
Με κάνει παιδί.
Μικρό.
Και αυτός.
Και η καρέκλα του.
Οι τοίχοι χρωματιστοί.
Μωβ.
Μπλε.
Κίτρινο.
Λαχανί.
Πρώτη φορά βλέπω
τόσο χρώμα
τόση ζεστασιά
τόση αγάπη.
Πίνω καφέ.
Τον ίδιο με αυτόν σπίτι.
Μόνο που εδώ είναι πιο γλυκός.
Πολύ πιο γλυκός.
Το πρωινό είναι μεγάλο.
Μοιάζει σαν εποχή.
Από μόνο του.
Μικρή. Δροσερή. Εποχή.
Έχει κήπο.
Με γάτες. Πουλάκια. Ζουζούνια.
Από αυτά που φοβόμουν μικρή.
Ανοίγω κάθε τόσο το παράθυρο.
Βγαίνω στη βεράντα.
Κοιτάω.
Άπειρο.
Θα έρθει σε λίγο από τη δουλεία.
Γυρίζω πίσω.
Κάθομαι στη τσουλιστή.
Αγαπημένη.
Μπλε.
Καρέκλα.
Και.
Τον.
Περιμένω.
Εδώ.
Σπίτι.

8 comments:

F said...

Kαλά υπόλοιπα καλοκαίρια Μαριλούξ μου! Και πάνω απ' όλα καλούς έρωτες!

Marilou said...

:)
Antapodidw
Einai poli wraies eyxes gia na min tis antapodosw kai me to parapanw..
De se exw parei akomi tilefwno giati de 3erw an to exeis diavasei. Den i8ela na se piesw xronika.
Leei tipote i mpa?
Polla filia
Kala kalokairia
ououou
x

Antoin... said...

Oh..! l' amour, l' amour...
Que belle..!
Bon voayage mon petite..!

F said...

Το κείμενο είναι μια χαρά καλό μου. Το θέμα είναι τι είδους διαθέσεις υπάρχουν από τους άλλους πάνω. Μαζεύονται περίπου την 1η του Σεπτέμβρη. Πάρε περίπου τότε. Σε φιλώ!

Anonymous said...

hello marilou τι φτιανς? απο αυτα που διαβαζω οτι και αν κανεις περνας πααααρα πολυ καλα και μου αρεσει να σε νιωθω ετσι πολλα-πολλα φιλακια απο μας!!!

Marilou said...

Tha xarw para poli F!
Antoin, kala ta3idia
oso afora toys anonymoys..
sas agapw kai de sas 3exnw poteeeee omws!!!
x

Anonymous said...

Kapoios einai erwteuemenos...xamogela kai taksideuei opws palia...na meinei etsi mwro mou,xairomai pou to gelio sou gurise ksana poio zwdano apo pote!!!

ΘΕΙΑ ΔΙΚΗ! said...

Το παρακάτω σχόλιο το έχω βάλει σε όλα τα posts του Μενέλαου! Φυσικά ο θρασύδειλος είναι τόσο άντρας που παρότι ο ίδιος βρίζει ασύστολα στα σχόλια άλλων bloggers τα δικά του σχόλια τα έχει κλείσει...

Μπορείτε να θαυμάσετε όμως εδώ την τιμωρία του η οποία τώρα ΑΡΧΙΖΕΙ:

*"ΜΕΝΕΛΑΕ" ΜΕ ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΕΡΝΑΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΣΑΙ ΑΛΗΤΗΣ & ΝΑ ΒΡΙΖΕΙΣ ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΑ ΤΙΣ ΚΟΠΕΛΕΣ;;;

*ΕΤΣΙ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΠΟΣΟ ΑΝΤΡΑΣ ΕΙΣΑΙ;;;
ΜΑ ΜΟΝΟ ΦΤΗΝΟΣ, ΔΕΙΛΟΣ ΚΑΙ ΓΕΛΟΙΟΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΣΑΙ ΕΤΣΙ!!!

*ΠΟΣΟ ΧΑΜΗΛΑ ΑΚΟΜΗ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΕΣΕΙΣ;;;

*ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΡΜΟΖΕΙ ΣΕ ΝΟΗΜΟΝΑ ΟΝΤΑ;;; ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΔΕ ΘΕΩΡΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΝΟΗΜΟΝΑ!!!!

*ΠΡΟΣΕΧΕ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ ΜΟΥ, ΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ (ΘΕΙΑ ΔΙΚΗ) ΤΑ ΟΡΙΑ ΜΟΥ!!!!
ΟΤΑΝ ΕΧΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕ ΑΝΟΗΤΟΥς ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΓΙΝΟΜΑΙ ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ!!!