I'm vertical

i just arted

Monday, November 19, 2007

Οριοθέτηση. Ήλιος. Εσύ.

Δύο μέρες.
Μεγάλες. Σα χρόνος.
Βουβός.
Καταθλιπτικός.
Σα χρόνος. Κακός.
Και εσύ.
Έξω από αυτόν.
Να τον σταματάς.
Να τον μειώνεις.
Κάτι δυνατά χέρια που έχεις.
Σα προστατευτικές τανάλιες.
Με κλείνουν μέσα.
Με προστατεύουν.
Λίγα μηνύματα στο κινητό.
Ενθαρρυντικά. Πολύ.
Όλοι λένε για τη δυναμή μου.
Εγώ γιατί δε την βλέπω?
Στεναχωρήθηκα πολύ.
Όχι για μένα
αλλά για σένα.
Που αισθάνθηκα να μη σε στηρίζω.
Όταν έπρεπε.
Αντί να πέφτω.
Αλλά..
δε με όριζα.
Συντεταγμένες στο μηδέν.
Και συ.
Καλός. Δεχτικός. Υπομονετικός.
Να με ορίζεις.
Να τραβάς γραμμές.
Να τις ζουπάς.
Να με οριοθετείς.
Και εγώ.
Να τις νιώθω.
Στη πλάτη. Βαθιά.
Να με αλλάζουν.
Προς τα πάνω.
Ξόρκισες τα άσχημα.
Τα δυσάρεστα.
Και εσύ μαζί με μένα.
Πάνε πια αυτά.
Τελείωσαν.
Μας τελείωσαν.
Δε δίνω άλλο κλάμα.
Τα ξόρκισα.
Και τον ορισμένο χρόνο μου
μακρία σου.
Και τον καρκίνο του πατέρα μου.
Ξημερώνει τώρα πια έξω.
Και με κάνεις και βλέπω ήλιο.

42 comments:

Nikos:p said...

Εδώ Φανταράκι!!!

Θέλω να χαμογελάς όσο θα λείπω, Αγάπη μου!

Και θα δεις θα περάσει ο χρόνος πριν καν αρχίσει.

Αρκει να χαμογελάς.

Σε λατεύω άγγελέ μου!!!

Marilou said...

maresei poy eisai 8etikos anthrwpos..
poy xamogelas, poy me stirizeis, poy eisai edw..
se latreyw (egw pio poli xoxo)

Μιλ1 said...

Ετσι σε θέλω! Να χαμογελάς!
Εγώ έχω "δει" τη δύναμή σου ακόμα και σε εκείνα τα post που ήταν λουσμένα στο κλάμα... Κοίταξε καλά και θα την δεις.
Μακάρι να μπορούσα να σου χάριζα και τη δική μου...
Κουράγιο γλυκό Μαριλούδιο!

Menelaos Gkikas said...

Κάτι συμβαίνει σε αυτό το στρατόπεδο! Πολυαγαπητό Μαριλούδιον, είναι το σκοτεινό χωριό!

Aggelos Spyrou said...

:))))))))))))

Anonymous said...

Εγώ ένα θέλω να ρωτήσω ποια χωριά το σ/κ αντιμετώπισαν προβλήματα με τις βροχοπτώσεις? Αν και είμαι σίγουρος ότι πάλι είχατε κλειστή την tv ξέρεις εσύ!!!

k* said...

me moudiases..
na eisai kala kai na roufas tin agapi
opws ti skorpizeis ki esy aploxera
s'agapw poly
den exw logia

xastouki.


xxx
k*

Marilou said...

Σας ευχαριστώ όλους που είστε εδώ..
Γράφετε και με στηρίζετε!
Να'στε όλοι καλά!
Αγκαλίτσα!!!

k* said...

agkalitsa megali zesti kai sfixti!!!!!!!!!!!!!

Marilou said...

nai!!!! sfixti!!
filenaditsa moy k, prepei na kanonisoyme ayto to glikaki - tsagaki ayti ti vdomada.. to exw anagkiiii hehehehe
to ligoyreyomai apo tin proigoymeni!!
ma.. ti lixoyda!
filakia kai kalimera!!
x

Anonymous said...

Ήθελα να ήξερα εμάς τις ελεύθερες γιατί δε μας σκέφτεται κάνεις!!! Εκεί στο στρατόπεδο δεν παίζει κανένας λεβέντης ελεύθερος να μου το γνωρίσει ο καλός σου να του τραγουδώ φαντάρε μου φαντάρε μου πάρε με στη σκοπιά σου…..

Marilou said...

Exei kai allo repertorio..

katse sti parea mas fantare, ela, kai ena potiraki pare! 3exna stratwnes kai skopies.. kai apo to mproysko tis kardias moy pies..

Kati tha kanoyme kai gia sena.. alla de to'xeis anagki!! eeehhh??!!! xoxo
filakia kai kalimeres!!

Menelaos Gkikas said...

Πολυαγαπητόν Μαριλούδιον, πολύ ωραίο το δίστιχο που έφτιαξες, θα το μεταφέρω!

Anonymous said...

Maroulita mou mhn mou stenaxwriesai ola kala tha pane...exeis polu agaph mesa sou kai anthrwpous pou se sthrizoun...meta th broxh pada bgainei hlios...

Marilou said...

Ntinaki moy..
Esi eisai enas poli simantikos anthrwpos sti zwi moy. Me exeis voithisei para poli kai moy exeis stathei se oles tis diskoles stigmes moy! Thimasai tis fanoyropites poy ftiaxname sto Londino?? xoxo
Ahhh.. prepei na 3ananevw sintoma!!
Polla polla filia
kalimera!!!!!
(seyxaristw poli)

Menelaos Gkikas said...

Πολυαγαπητό Μαριλούδιον, βλέπω να πηγαίνετε σε καμία λέσχη με σίτες, φώτα αντολίτικα και ποτά και πολύ χαίρομαι!

sunday said...

Πολλά φιλιά....
(Δεν έχω να γράψω τίποτα.)

Marilou said...

Sunday, den einai anagki na grapseis kati..
ta filia poy stelneis einai to pan!!
einai kai polla!
antapodidw kai na ma'ste kala!
x

Aggelos Spyrou said...

Μαριλούκι,

ψάχνω επειγόντως mail σου.

Στείλε μου μήνυμα στο aggelos.spyrou@gmail.com

:))

Anonymous said...

χρονια πολλα-πολλα και γλυκα στην αγκαλια σου!!!

Marilou said...

Kalimeres!

Aggele, soy exw steilei mail me apto mai moy, elpizw na to pires!

Petro, seyxaristw poli poli poli poli poli poli poli, eisai poli glikos! Na'sai kala!
8a ta metavivasw ta xronia polla!

Polla filia kai kalimeres se oloys!

Anonymous said...

Πολυαγαπητό χαρωπό Μαριλούδιον, καλό Σαββατοκύριακο!!

Meropi said...

Καλημέρα και από μένα Μαριλού μου,
είδα το μπλογκ σου σε κάποιο άλλο μπλογκ αγαπημένο (νομίζω στου Άγγελου) και είπα να σε επισκεφθώ... Και μου θύμησες την κόρη μου που μου λείπει πολύ τώρα (είναι στην Αγγλία για μεταπτυχικακέ σπουδές). Έτσι έκανε κι αυτή όταν έλειπε το αγόρι της στο στρατό (νομίζω ότι κάτι τέτοιο σου συμβαίνει και σένα), μια έκλαιγε, μια γέλαγε. Κουράγιο κορίτσι μου...
Βλέπω με χαρά ότι έχεις και μια αισιοδοξία (βλέπεις ήλιο)
Να σαι πάντα καλά

Marilou said...

An kai oligon ti arga.. kalimera Menelae! (Na moy peis, i kalimera & oi xairetoyres den einai pote ka8isterimmenes, gi'ayto stis stelnw!)

Meropi moy, xarika poli otan diavasa to comment soy se ayto to post. Katarxin sigkini8ika poli. Kai egw otan eleipa stin Agglia, epikoinwnoysa poli ligo me toys dikoys moy! Eyxomai ola na pane kala sti koroyla soy.
To gegonos oti ola ayta, ta exei ais8an8ei kai kapoios allos sti gi kai twra einai kala, einai apo tis megaliteres dinameis poy 8a mporoysa na antlisw!
Ta pragmata einai ligo diskola, efoson iparxei mia kali sxesi poy kai oi dio 8eloyn kai mellontika na evdokimisei.. Einai diskola gia keinon poy feygei, alla kai gia ayton poy menei pisw.
Meta ti vroxi perimenw to oyranio to3o..
To ektimw poli to sxolio soy!
Na'sai kala!

Filia soloys
x

Menelaos Gkikas said...

Πολυαγαπητό χαρωπό Μαριλούδιον καλησπέρα! Με το συμπάθιο δηλαδή, αλλά δεν έχω καταλάβει για ποιο λόγο αυτό το κλίμα και για ποιο λόγο αυτή η μαυρίλα. Πίσω από τις λέξεις κρύβεται ο Αλέξης, Μαριλούδιον. Έτσι ευδοκιμείτε εσείς??

Marilou said...

den iparxei mayrila, ena mikro sinefo einai..
kata t'alla ola kala kai xarwpa. toso oso kai to epi8eto poy kai esi o idios me xaraktirizeis! :)
Elpizw na eisai kai esi kala..
filia

Menelaos Gkikas said...

Πολυαγαπητό χαρωπό Μαριλούδιον. Αυτό το σύννεφο ονομάζεται νευρομεταδοτική διάχυση. Έχει συχνά και άλλοτε σπάνια άλλου είδους προέλευση! Κάποιες άλλες πάλι φορές λέγεται απλά διαύγεια...!

Aggelos Spyrou said...

μαριλούκι,
πολλές ευχές για τις γιορτές! :))

Meropi said...

Έτσι πέρασα για ευχές Μαριλού μου μικρή.
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ και ό,τι επιθυμείς να έχεις..

ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ said...

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!

mania said...

Σεργιανίζω για ευχές και κάλαντα και σταμάτησα και στο σπίτι σου.
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

Menelaos Gkikas said...

Πολυαγαπητό χαρωπό Μαριλούδιον Καλά Χριστούγεννα, Καλές Γιορτές. Ζουζούνι!

Marilou said...

Άγγελε, Μέροπη, Βασίλη, Μάνια (Καλώς ήρθες) & Μενέλαε,
Να'στε καλά!
Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας!
Καλά Χριστούγεννα! Καλές γιορτές!
Να περάσετε πολύ πολύ όμορφα!
Πολλά φιλιά!

Antoin... said...

Αχ βρε κορίτσι..!
Γιατί τα πιο ανεκτίμητα δώρα να είναι
τα άυλα? Ένα χαμόγελο, μια ευχή, μια λέξη που προδίδει πως κάποιος σε σκέφτηκε?
Ό,τι αγαπάς να σου τύχει Μαριλουδάκι..!
Όχι μόνο τώρα, μα πάντα..!

Marilou said...

:)
Me sigkineite Monsieur Antoin!
Kai esi na eisai kala!
Seyxaristw olopsixa!!!

A Girl Called Clementine said...

χρόνια πολλά μαρουλάκι μου αγαπημένο. οτι επιθυμείς και να είστε πάντα καλά εσύ και ο αντρούλης σου και αγαπημένοι :)

(ναι έχω πιει. η συνταξη μου είναι @#%@#$%)

Μιλ1 said...

Χαρούμενα Χριστούγεννα με Υγεία, Αγάπη και άπειρα Χαμόγελα!
Να κοιτάς πάντα ψηλά και θα βρείς το μαγικό αστεράκι που θα σε οδηγήσει στην απόλυτη ευτυχία!

Φιλιά!

Marilou said...

Nantiaki moy!! Seyxaristw poli! & cy o,ti po8eis!

Milena moy, na'sai kala! & se sena eyxomai ta kalitera!!!

Polla Filia & Merry Christmas!!
(Ayrio doyleia - gross!)
xxx

Anonymous said...

xronia polla agapaki mou!
na peraseis fantastika!
s'agapw!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
k*

Marilou said...

kai sy mikri mou!!
love you karga katerinaki!!!!
xxx

Antoin... said...

Καλή χρονιά μελιτζανάκι του..!
Ροδακινανθέ μου..!

Marilou said...

Kαλή Χρονιά Αntoin!!
Nα'σαι καλά!
Τα καλύτερα εύχομαι!