I'm vertical

i just arted

Tuesday, February 12, 2008

Εσύ. Ένα να λες..

Εσύ, που με ξυπνάς με τα χάδια, τα φιλιά σου
που με κοιμίζεις κάθε βράδυ στη κοιλιά σου, στην αγκαλιά σου.
Eσύ που είσαι σοκάκι έτοιμο να σε διαβώ,
που μου δίνεις φωτιά να ανάβω το σύμπαν σου.
Εσύ, που φέρνεις τα πουλιά κάθε πρωί & τραγουδάνε,
που ξημερώνεις ζεστό καφέ.
Εσύ, που είσαι η μωβ κλωστή δεμένη στο καρπό μου,
που είσαι ο χάρτης μου, η ευχή μου & ο εαυτός μου.
Εσύ, που είσαι εδώ για μένα,
που με φροντίζεις σα παιδί μικρό, που μου μαθαίνεις.
Εσύ, που με διαβάζεις σα βιβλίο ανοιχτό,
που με προσμένεις.
Εσύ που βλέπεις τη σκιά μου,
που με'χεις σα Παναγιά, δικιά σου.
Εσύ που είσαι στα μπλε, στα κόκκινα,
που είσαι στα μέσα και τα έξω μου.
Εσύ, που είσαι όλες οι μελωδίες μαζεμένες στα αυτιά μου,
που κρατάς στη παλάμη σου τα όχι και τα ναι μου.
Εσύ, που δε νυστάζεις αν δε κοιμηθώ εγώ πρώτα,
που μ'αγαπάς με ψυχή & σώμα.
Εσύ που είσαι στα γρήγορα βηματά μου,
που με'χεις κοντά σου.
Εσύ, που μου χαμογελάς,
μου κλείνεις το μάτι,
που μ'αγκαλιάζεις,
που βάζεις παρόν και μέλλον.
Εσύ που είσαι το εγώ μου.

15 comments:

Meropi said...

Μαριλού μου καλή,
είχα καιρό να σε επισκεφθώ. Δικό σου είναι το ποίημα;;;Ωραίο μου αρέσει. Και ιδιαίτερα μου αρέσει αν εννοείς πράγματι τον εαυτό σου. Είναι μεγάλη επιτυχία να αγαπάς τον εαυτό σου....

Nikos:p said...

Θα είμαι πάντα όλα αύτα που λες καρδιά μου και ακόμα περισσότερα!

Και περνάει ο καιρός και έρχομαι όλο και πιο κοντά σου.

Σε λατρεύω!!!!
Να το θυμάσαι... για πάντα!!!

Menelaos Gkikas said...

Μαριλούδιον ο Παλαιολόγος!

Marilou said...

Kalimera!

Meropi moy seyxaristw poli!

Niko * moy!

Menelae, de katalabainw ti stasi soy oyte gia ayto to post alla oyte kai gia to proigoymeno.

Ta filia moy

Menelaos Gkikas said...

Πολυαγαπητό χαρωπό Μαριλούδιον δεν είναι στάση, αυθόρμητες λέξεις ήταν...!

Unknown said...

πανέμορφο

αλλά καμιά φορά είναι καλό να υπάρχει το εγώ και το εσύ.. να είναι ένα, αλλά όχι ίδια.

φαντάζομαι το πιστεύεις και εσύ!
:))

Marilou said...

Poli ay8ormitismos re Menelae & me mperdeyeis.. :p

Narita we share the shame thought.. einai dio diaforetikes grammes poy kapoies stigmes efaptontai.

Na ste kala!
Kalo soykoy!
Filia

Marilou said...

anti gia same.. egrapsa shame..
shame on me! sorry
narita 3exasa na grapsw eyxaristw gia ta kala logia!
x

Aggelos Spyrou said...

Δεν μου αρέσουν οι ταυτίσεις Μαριλούκι μου. Θα πεις, "εσύ το λες αυτό;". Κι όμως.

Σκέφτομαι πως αν κάποτε ταυτιστεί το "εσύ" με το "εγώ" μου, αυτό το "εσύ" θα γίνει πολύ βαρετό, κοινότυπο, συνηθισμένο. Σκέφτομαι πως αυτό ίσως να είναι η καταστροφή του...

Αντιθέτως, φαντάζομαι ένα γαλάζιο "εγώ" κι ένα ροζ "εσύ" μέσα σε ένα πολύχρωμο αερόστατο, ψηλά, μακριά, αγκαλιασμένα να ταξιδεύουν στον κόσμο, να σταματάνε όπου τα μάτια επιθυμούν, να τα κοιτάνε οι άλλοι άνθρωποι από μακριά και να επιθυμούν, να ελπίζουν.

Ένα "εγώ" κι ένα "εσύ" αγκαλιασμένα, σ' ένα ταξίδι μέχρι την άκρη της γης...


Υ.Γ. Την έχω δει την πρόσκλησή σου στην προηγούμενη ανάρτηση. Επιφυλάσσομαι. :)

k* said...

ti tyxi na agapas kai na agapiesai..
i'm back luv
xxx
k*

Utopia said...

marilou,έχεις μια πρόσκληση στο blog μου...Καλή σου νύχτα!:)))

Anonymous said...

my luv
eytyxws den ta paratisa
toulaxiston apespasa ki apo keinon oti niwthei peripou to idio
idwmen

s'agapw ki egwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!

mouats!
kane add sto msn nteeeee sto esteila sto facebook :P

mouats
xxxxxxxxxxxxxx
k*

Menelaos Gkikas said...

Πολυαγαπητό χαρωπό Μαριλούδιον, φτιάξε μου το φωτισμό!!

Marilou said...

Aggele nomiza toso kairo oti eixa idi apantisei.. 8a einai ontws vareto na moiazoyn dio an8rwpoi meta3i toys. Eytixws den eimai oyte egw aytis tis identical ideologias! Apla iparxoyn kapoies stigmes poy o 'stoxos' einai koinos & eimaste apla sinodiporoi.

k moy, se eyxaristw poli gia ta wraia soy logakia.. Na sai kala kai na agapas & na agapiesai & sy!

Utopia se eyxaristw poli! Exw idi anevasei to vivlio moy!

Menelae prepei na alla3eis ta fwta, oxi to fwtismo!!

Polla filia
xxx

NEFELOMATA said...

Σε βρίσκω πολύ δυνατή.
Μου αρέσει πολύ το γράψιμο σου.
Σ ευχαριστώ !!!!