I'm vertical

i just arted

Wednesday, April 11, 2007

Κλασσικά και αγαπημένα..

Όταν σας λέω ότι με έχουν μουτζώσει όλοι χασκογελάτε.
Γαμώτο.
Με έχουν μουτζώσει για τα καλά εκεί έξω.
Εκεί. Κάποιος με στραβωκοιτάει και με γλωσσοτρώει.
Ουφ.
Χτες βράδυ, συνειδητοποιώ αν και αργά (κλασσικά) ότι τσούζουν τα μάτια μου. Δακρύζουν. Πολύ. Κοιτάω έξω απ'το παράθυρο.
Καπνός. Φωτιά. Στη δίπλα πολυκατοικία. Μεσοτοιχεία και γαμώ τις διστυχίες κοινώς.. Κοιτάω ξανά απ'το μπαλκόνι, τρια πυροσβεστικά και η αστυνομία είχαν κλείσει το δρόμο. Ένας έκανε κάτι νοήματα να κατέβουμε. Stadar.. τι μας πέρασες ρε φίλε, θα ψήσουμε και καφέ?!
Κατεβαίνω η δικιά σου (παιδιά μη γελάτε είναι σοβαρό) με το ασανσέρ! Αν έχω το Θεό μου, που δεν τον έχω.. μα με το ασανσέρ.. τώρα ναι μη κάτσετε και μου στείλετε μα καλά αυτό το μαθαίνουμε στο δημοτικό και τέτοια. Το ξέρω. Και εγώ αυτό θα συμβούλευα κάποιον να πάει με τις σκάλες. Αλλά δε μου πέρασε καν απ'το μυαλό για τις σκάλες.. ε.. οι πυροσβέστες κόβουν το γενικό όλων των πολυκατοικιών δίπλα γιατί είχαν αρχίσει οι μικροεκρίξεις.. εγώ ενδιάμεσα σε τοίχο και κάτι ψιλά απτο δεύτερο όροφο όσο έβλεπα από τη γάμπα και κάτω.. ποιός να με ακούσει με τέτοιο πανικό.. το σκυλί της γειτόνισας, ένα κανίς μαύρο μαλλιαρό που ποτέ δε το χώνεψα τώρα του στήνω παλάτι, ήταν το μόνο που έγδερνε το ασανσερ και γαύγιζε.. μόνο αυτό! με τα πολλά, ήρθαν μετά από είκοσι λεπτά.. αφού νόμιζα ότι το λαρύγγι μου είχε πάει στο σβέρκο..
με τράβηξε απ'τα πόδια ένας πυροσβέστης.. να ναι καλά..
Μαζί με το σκυλί..
Τώρα εντάξει έμαθα..
Ποτέ με το ασανσερ. Ποτέ.
Σκιάχτηκα όμως με το πόσο πολύ φοβήθηκα. Νόμιζα ότι θα γίνω ψητή στο ασανσέρ..
Ελπίζω να είχατε καλύτερη μέρα απ'τη δική μου..

10 comments:

GouRouni said...

...δεν αλλάζεις γνώμη για εκείνο το σταυρουδάκι... και το ποιος θα σε φ_λάει...δεν έχει σημασία ... αρκεί να είσαι καλά..!!!

Τουλάχιστον την γλίτωσες.... πάρε καμία κονσέρβα στο μαύρο μπασμένο δολοφόνο :P (άκου κανίς :P)

sunday said...

Αφού είσαι καλά όλα οκ. Ελπίζω να είναι καλά και το σπίτι σου. Μήπως να σκεφτείς να πάρεις κανα σκύλο; χαχα. Όσο για το καινούριο,απαντώ εδώ, μην γράφω παντού, don't worry, θα σου ρθει εκεί που δεν το περιμένεις. Μάλλον ;P

Marilou said...

Τελικά όλα συνδέονται, είδες? Καλά έλεγα λοιπόν, αυτός που με φίλαγε δε με φυλάει πια.. οπότε.. σταυρουδάκι..
Sunday, συμφωνώ μαζί σου. Δεν έχει τίποτε σημασία τελικά. Ούτε το τηλέφωνο, ούτε το μήνυμα, ούτε ο χρόνος και ο τόπος. Αν είναι θα έρθει, αλλιώς θα προσπεράσει.
Να μου είστε καλά.. γιατί αρχίζω και φοβάμαι..
χ

Aggelos Spyrou said...

Δε θέλω να σου βάλω ιδέες αλλά...

Δε ζεις άμα φοβάσαι...

0:/

Marilou said...

εσύ προσωπικά είσαι και η πρώτη παρηγοριά στον άρρωστο!
πωπωπω..
:0

Aggelos Spyrou said...

lol

Όχι ρε... το έγραψα το σχόλιο σε ένα παραμύθι που πόσταρα χθες, και μου ξανάρθε στο μυαλό! Ήθελα απλά να στο πω με ύφος!!!! λολ

Ζεις! ζεις! Μη φοβάσαι τίποτα! Όλα είναι παιγνίδια του μυαλού!

Μην κοιτάζεις που το παίζω κουλτουριάρης... Βλαμμένος είμαι κατα βάθος! 0;))))

Marilou said...

lol
oxi eda3ei kai egw plaka ekana..
apla 3ereis einai ligo skiaxtiko otan zoyses xwris na fovase tipote giati den i3eres kiolas.. oso megalwnw kai vlepw, ma8ainw, katanow, toso fovamai kiolas.. ola ena paixnidi einai, opws akrivws to les, an 3erame e3alloy ti 8a ginei de 8a eixe tosi glika..
kalinixta k filia
x

Anonymous said...

ax bre maroulita mia zwh se sena sumbainoun ola....na sai kala manaraki mou k na prosexeis na prosexeis....

ps bunny einai to new nick mou....big story!!!d

k* said...

Αγαπάκι μουυυυυυυυυυυυυυυυυυυ!!!!!!!!!!!
Μα πόσο μου έλειψεεες!
Λοιπόν, στο θέμα μας:
Έχω κλειστεί σε ασανσέρ πολυκατοικίας αγνώστων στοιχείων στη Θεσσαλονίκη. Είχα πάει να επισκεφθώ μια φίλη μου και ήμουν πολύ τυχερή. Το αστείο της υπόθεσης ήταν ότι εκείνη την εποχή μεσουρανούσε ''η φάρμα'', το γνωστό ριάλιτι. Σκάει μια θειάτσα, που λες, και τι μου λέει? ''Κουράγιο κορίτσι μου, σκέψου ότι είσαι στο σπιτάκι του μονομάχου στη φάρμα!''
Ε τι να της πεις μετά..ευτυχώς σκάσανε τα πυροσβεστάκια και με σώσανε.Ήταν όλα πΟΥροσβεστάκια δυστυχώς, αλλιώς θα τους το'χα ξεπληρώσει! χαχαχαχαχαχαχαχαχα
(Σαμάνθα Φοξξξξξξ!)

Marilou said...

Αυτά είναι!
Και εμένα μου έλειψες μικρόυλα μουυυ!!!!!
χ