I'm vertical

i just arted

Sunday, April 15, 2007

Τώρα που το σκέφτομαι..


Έχει λιακάδα έξω.
Το πατζούρι είναι ανοικτό.
Μαζί με το παράθυρο. Του κάνει συντροφιά.
Κολλημένα και τα δυο στη γωνία.
Η κυρία δίπλα. Στο μπαλκόνι. Κάνει ηλιοθεραπεία.
Μυρίζει καλοκαίρι.
Τα μηχανάκια γκαζώνουν αλλά δε με νοιάζει.
Κοιτάω την ώρα. Έχω βάλει ανάποδα το ρολόι.
Το βάζω σωστά. Ξανακοιτάω.
Το ημερολόγιο.
Μια. Δυο. Σελίδες πιο κάτω. Πιο κάτω.
Διακοπές. Μικρά κυκλάκια στις σελίδες.
Θέλω μια vespa. Ένα αντηλιακό.
Ένα ζευγάρι πλαστικές πράσινες σαγιονάρες.
Και με αυτά. Να γυρίζω. Παντού. Παντού.
Σε όλα τα σοκκάκια. Τα μικρά στενά.
Να κάθομαι κάτω στα πεζοδρόμια.
Να κάνω τσιγάρο σε κάτι σκαλάκια στη μέση του πουθενά.
Θέλω να μη ξαναπεράσω απ'τον άντρα με το μπουφάν. Απ'το Κώστα.
Να μη τον ξαναδώ. Να μη τον πεθυμήσω. Ποτέ.
Να μη δω Varadero στο δρόμο. Και αν ποτέ δω. Να μη θυμηθώ.
Και να μη ξανανέβω.
Να μυρίσω σπιράλ για κουνούπια. Μ'αρέσει.
Να δω παλιές φωτογραφίες. Να λησμονήσω τις καλές στιγμές.
Να γελάσω. Να κλάψω. Να μεθύσω. Να φάω βρώμικα και να πασαλοιφτώ.
Να οδηγώ. Θέλω. Να ακούω ραδιόφωνο.
Να μη ξανακουβαλήσω μαζί μου κανένα Ponstal, ούτε Depon.
Να ερωτευτώ. Να φοράω φορέματα με σφηγκοφωλιές στο στήθος.
Να φοράω μεγάλα κοκκάλινα βραχιόλια. Να κάνουν θόρυβο.
Θέλω. Χαμόγελα. Πολλά. Λεπτά χαράς. Νερό. Τσίχλες. Κοκκαλάκια μαλλιών. Μαγιώ.
Λουλούδια. Άμμο. Φιλιά. Τραγούδια. Θερινά σινεμά. Αγκαλιές.

17 comments:

Antoin... said...

Τα πρόσωπα τα ξεπερνάμε
τις αδυναμίες μας ποτέ

αν οι αδυναμίες προσωποποιούνται
χμμ..!

sunday said...

Κι ορισμένες αδυναμίες ξεπερνιούνται. Λίγο...
Άσχετο, Μαριλού περιμένω να δω ένα πολύ χαρούμενο ποστ σε κάποια φάση. Ειλικρινά, ελπίζω και εύχομαι. Καλημέρα

Marilou said...

Καταρχίν το ποστ αυτό είναι χαρούμενο. Λυπάμαι που δε το βλέπεις Sunday. Antoin όταν μετά από καιρό αποφασίζεις να πεις όχι σε έναν άνθρωπο, θέλει δύναμη ψυχής. Μεγάλη. Και αυτό δεν είναι αδυναμία. Έχω πάψει πλέον να σκιάζομαι τις αδυναμίες μου. Όχι γιατί δεν έχω. Έχω. Πολύ απλά γιατί τις αγαπώ. Τις έχω κάνει δικές μου. Κτήμα μου. Τι και αν αυτές προσωποποιούνται.. κάποια στιγμή παύει και αυτό να σε αγγίζει. Ζω λοιπόν μια ευτυχισμένη ζωή. Θέλοντας να αγοράσω σαγιονάρες, να φάω γρανίτες και να περπατώ στην άμμο ξέγνοιαστη. Τι παραπάνω?!
Σχετικότατο αγαπημένε Sunday.. αυτό είναι το στυλ γραφής μου. Δε πρόκειται να διαβάσεις για πεταλούδες που πετούν και για ροζ καρδιές σε κανένα απ'τα ερχόμενα ποστ. Πολύ απλά γιατί δε το κατέχω το ζήτημα. Ευτυχώς.. Αν σε κάποια φάση γίνει αυτό, τότε μάλλον δε θα γράφω εγώ εδώ μέσα..
Καλημέρα. Καλή εβδομάδα.
Χαρούμενη πάντα.
Όχι χαζοχαρούμενη.
Δε μου ταιριάζει.

Aggelos Spyrou said...

Εεεε!!!!

Σε έπιασε η άνοιξη την ώρα που ξύπνησες!!! Κοιμήθηκες καλά καλή μου?

Όλα ένα όνειρο ήταν! Εφιάλτης ή όχι, αγωνία ή όχι, πανικός ή μελαγχολία, τώρα όλα είναι παρελθόν! Ήρθε η άνοιξη τώρα!!! Τα θέλω σου άρχισε να τα ζεις! Ένα ένα! Σιγά σιγά! Λεπτό το λεπτό! Μέρα τη μέρα!

Μόνο μη διαρεύσουν στην ΤΙΜ τα θέλω σου... Θα τα κάνει διαφήμιση... 0:)

Passionaria said...

θέλω...
να είναι πάντα
καλοκαίρι.. για πάντα
θέλω...
να σου πω ότι είναι υπέροχο αυτό που έγραψες
θέλω...
να σου πω ότι συμφωνώ απόλυτα

Να 'σαι καλά!

sunday said...

Καλά ντε μη βαράς! κλαψ. Το πήρα αλλιώς. Το σχόλιο μου δεν πήγαινε στον τρόπο που γράφεις. Ίσα ίσα μ'αρέσει πολύ ο τρόπος που γράφεις.

Anonymous said...

Hello vertical
Άκου ένα σενάριο που ζωγραφίζει το μυαλό μου καλά ντε όσο μου έχει μείνει!!!!
Σου χτυπά το κουδούνι η πριγκηπέσα σου και σου δίνει ένα κράνος και σου προτείνει βόλτα με varadero που της αρέσει πολύ θα είσαι και τότε vertical? Ξέχασα να σου πω πάω κάθε μέρα πριν ανοίξει ο αβ και κάνω προπόνηση για να μη ξεχάσω που μπαίνει το coin πως το λέτε εδώ στο Ελλάδα το νόμισμα για να πάρεις καρότσι κάνεις παρτυ δεις varadero οεο

Marilou said...

Λοιπόν, πριν γίνω διαφήμισε Άγγελε μαζί με το μαλλιά της Τιμ αρχίζω από τώρα να μετράω τα λεπτά. Ένα. Δύο.. Ουφ!
Passionaria μου, χαίρομαι που σου άρεσε το ποστάκι. Χαίρομαι που ταυτίζονται τα θέλω μας, έστω και αν δε σε γνωρίζω προσωπικά!
Καλέ μου Sunday..δε βαράω! Το πήρες αλλιώς είναι αλήθεια. Μια μελαγχολία μπορεί να σου βγάζει. Σεβαστά είναι όλα. Για αυτό είμαστε εδώ άλλωστε.. να ανταλλάζουμε απόψεις, ιδέες, ζωές.. Σευχαριστώ που με διαβάζεις. Και που με αναφέρεις στο μπλογκ σου. Α.. και κάτι άλλο πριν ξεχάσω.. σκυλί που γαυγίζει δε δαγκώνει.. ελπίζω να μη σε πήρανε τα σκάγια μου! Μη μου κλαίς.. κλαψ.. γιατί θα τα μπίξω και γω.. κλαψ!
Τώρα εντάξει.. ανώνυμε πρίτσιπα Πέτρο.. τα λόγια είναι περιττάααα (που λέει και το άσμα)! Καταρχίν αν έρθει με το καλό και με πάρει η πριτσιπέσα μου με τη μηχανή.. φοβάμαι πως θα του στήσει καρτέρι και θα αρχίσει να φωνάζει (ίδιο στυλ με αυτό στο σινεμά) 'κοίτα τι κάνει η αγαμία', 'τι τον θέλεις το σκύλο ρε.. άντε βρε καμιά γυναίκα' οεο δε μπορώ και να τη συγκρατίσω με τίποτε! Μου είναι εκρηκτική! Τα νομίσματα θα σε μάθω εγώ πως τα βάζουν στο έρημο το καροτσάκι γιατί δε μας βλέπω καλά.. όλα αυτά αφού σε προπονήσω στο πως περνάμε καλά τα κόκκινα φανάρια για να μας πάρουν το δίπλωμα! επιτέλους! Να δούμε και μια άσπρη μέρα! Αφού έχεις και τα νέα από το τηλέφωνο.. είναι αλήθεια. οεο. Χαιρετιθήκαμε. Στο ίδιο σημείο πάλι. Αυτό που δε μας πάει καθόλου.. Θα σε δω στην προπόνηση την Τετάρτη το απόγευμα. Μη μου ξεχαστείς. Θα κουβαλήσω και τη πριτσιπέσα και την άλλη σουσουράδα. Έχω καλό team!!
Πολλά πολλά φιλιά σε όλους!!
Να'στε καλά!
Να περνάτε και σεις.. να λέτε και κανένα γεια! Μόνο μη κορνάρετε.. οεο.. Πέτροοοοο τη ριζοκροκέταααα!!! (Με έχει ποιάσει μαλάκινση! excuse my french ci vous plait)
xxx

sunday said...

Don't worry, χιουμοριστικά το έγραψα. :D Όσο για τα σκυλιά μην το λες μην το λες. Την έχω φάει τη δαγκωνια στο κωλί. Και πάλι καλά να λες γιατί γύρισα το κορμί μου. Που το θυμήθηκα αυτό τώρα. Πάνε 10+ χρόνια. Τέλος μην ανυσυχείς για τα σκάγια. Είμαι αλεξίσφαιρος.

F said...

Καλημέρες! Λατρεύω τις τελείες σου ανάμεσα στις λέξεις. Μ' αρέσει ο ρυθμός. Μ' αρέσουν οι σιωπές. Με παρασέρνει όλη αυτή η ομορφιά πίσω από τις λέξεις. Μου έχεις λείψει πολύ πολύ πολύ. φιλιά. καλημέρες.

Marilou said...

Στο κωλί??? Αυτό θα πόναγε Sunday!
F μου χαίρομαι. Και εμένα. Πρέπει να προγραμματίσω να περάσω .. soon!
Πολλά φιλιά

GouRouni said...

... αγκαλίτσες.. :)

Αυτό που μου αρέσει σε εσένα είναι ότι και μια λέξη να σου πω..

μπορεί να χαμογελάσεις

ή

να σε νευριάσω...

φιλί γλυκό..

για εσένα...

Anonymous said...

murizei maroulita....niwthw san na einai kalokairi,nostalgw k perimenw to gurismo...se fadazomai se kathe leksh k eikona,akoma k to proswpaki sou borw na dw mesa apo tis protaseis...MARILOULOUDAKI

k* said...

ax giati na grafeis toso omorfa, giati giati giati...?
marilouxxxxaki mou gamwto poso mou'leipses...
keep witing ta pas perifima-se ligo tha sou zitame k aytografaaaa!!!
xD

mats mouts prouts
k*

Marilou said...

Goyroynaki.. odws etsi einai o xaraktiras moy. mia le3i einai arketi! ta logia einai peritta ktl ktl.. me xeis katalabei! agkalitsa! :)
Bunny moy.. afisame ta loykoymakia kai piasame toys lagoys???? me petraxeilia elpizw! simera pernaga e3w apto kadraki k se skeftomoyna! ade na giriseis elladitsa na pigainoyme voltitses! moy exeis leipsei trella! poli trella omws.. sa to kalokairi. erxeste kai oi dio mazi! epiteloys!
katerinaki moy!!!!! poy exeis xa8ei esi mikro moy??? ola kala?
na sai kala gia ola ta omorfa logakia soy!! pote 8a moy dei3eis ta pappoytsia???? paideyw kati ar8ra gia to teyxos k meta eimai free!
polla filia se oloys!!!!!
xx

k* said...

pira ki alla papoutsakia xteeeees!!!
xixixix
na doume an kataferoume ouzaki se paralies to soukou?
mou eleipses agapaki..!
zmoutz!
xxx
k*

vallicello said...

Panta fanatikh thavmastria twn keimenwn sou! Kai... mou fainetai ki emena poly poly xaroumeno! Anamenw prosklisi gia na mazeftoume pali oloi mazi.

Filakia polla!

V