I'm vertical

i just arted

Saturday, January 27, 2007

Εδώ

Υποσχέθηκα ότι θα'μαι εδώ. Θα γράφω. Δεν σας άφησα. Μόνο για λίγο. Λόγο μιας ίωσης. Πουτάνα μικρόβιο. Δεν μπορώ άλλο. Μια βδομάδα μετά. Λίγο καλύτερα. Λίγο χειρότερα. Όπως πάντα. Στη δουλεία πήγαινα. Πορωμένη. Όχι για τη δουλεία. Για το γύρω κόσμο. Μήπως έρθει κάτι καλό. Η μεγαλύτερη αιτία είναι τα παιδιά εκεί. Δέσαμε πολύ απ'την αρχή, πράγμα δύσκολο. Εγώ τους πάω μανταρίνια και τσίχλες, αυτοί με ανεβάζουν με γέλια μέχρι τη Γλυφάδα. Χαίρομαι το πρωί που τους βλέπω, γελάμε,κοροιδευόμαστε, παίζουμε. Εκείνοι με λένε στρουμφίτα γιατι δε φτάνω τα ψηλά ράφια και παραπονιέμαι. Μ'αγαπάνε. Έτσι απλά, όπως και εγώ. Αύριο κανονίζουν να πάμε Ναύπλιο για καφέ. Μακάρι να'μαι καλά, να πάω. Θέλω να πάω. Στο Μικρό Πολυτεχνείο θα' ρθω.
Δεν θα σας αποχαιρετήσω. Δεν μ'αρέσει. Δεν θέλω. Θα τα λέμε άλλωστε συχνά. Πολύ συχνά...
Θα ξαναρθώ.
Ίσως για την ομάδα υποκριτικής που με πρήζουν οι φίλοι μου. Πρέπει να πάω λένε. Λέτε?

1 comment:

Agent of Chaos said...

Nα πας γλυκιά μου και να το δοκιμάσεις. Εγώ θα έρχομαι πάντως στις παραστάσεις που θα δίνεις.. Και να περάσεις πολύ όμορφα στο Ναύπλιο.. Φιλιά!!!