I'm vertical

i just arted

Sunday, January 21, 2007

To blog or not to blog?

Τελικά.. Δε ξέρω. Είμαι προβληματισμένη. Δεν αγαπώ ιδιαίτερα την τεχνολογία, είναι γνωστό, παρόλα αυτά δε τα πηγαίνουμε και άσκημα.. για τα μάτια της λογοτεχνίας και μόνο δημιούργησα και εγώ blog. Ήταν στο μυαλό μου αρκετό καιρό.. τριγύριζε, αλλά λόγο της ανασφάλειάς μου δεν έκανα ποτέ το πρώτο κλικ. Μια συζήτηση με το Γιώργο, με έπεισε. 'Να γράφεις. Να γράφεις πολύ. Να κάνεις blog'. Ωραία. Και τώρα τι? Θα ζω εγώ εκτεθειμένη? Σκιαχτικό είναι βρε Γιώργο μου.
Περιμένω το βράδυ. Το τελευταίο μας βράδυ στο Μικρό Πολυτεχνείο. Πόσο γρήγορα πέρασε ο καιρός και τι καλά που περάσαμε. Θέλω κι' άλλο.
Καλωσορίσατε..

2 comments:

k* said...

kaimeroudia kai kalws mas irthes!!!
kali arxi
kali synexeia
kali empneysi
kali leyteria..

xixixi
makiaaa

xxx
k*

herinna/ said...

Φαντάσου λέει πως πέθανες και δεν ξέρεις που κατευθύνεσαι και τι θα συναντήσεις, μέσα στον τρόμο και στο χάος ταξιδεύει η ψυχή σου, ακολουθώντας ένα φως που δεν ξέρεις καν τι υπάρχει μέσα του, πίσω του. Και όταν τελικά φτάνεις κοντά, βγαίνουν να σε υποδεχτούν οι ψυχές που αγάπησες και που μια μέρα ήλπιζες να ξανασυναντήσεις. Και τότε πια το χάος και το άπειρο δεν είναι τόσο τρομακτικά. Κάπως έτσι.