I'm vertical

i just arted

Friday, March 9, 2007

Δεν είμαι υπέρ κανενός και για τίποτα

Στεναχωρήθηκα χτες.
Ξύπνησα χάλια.
Δημοκρατία - δεν υπάρχει.
Ούτε παιδεία.
Αυτό το ξέρω.
Το λένε και οι δρόμοι.
Κλειστοί.
Παραταγμένοι.
Χτες -
κάψαν και το σπίτι της.
Βάφτησαν τους αναρχικούς,
τα παιδάκια με τις σφεντόνες,
φοιτητές.
Παράγινε η ελευθερία.
Ακούω δημοσιογράφο -
κακώς ο τσολιάς έφυγε.
Κακώς που υπηρετεί αυτή τη Δημοκρατία.
Κακώς που δεν πυροβόλησε.
Τι τα κρατάνε τα όπλα;
Ας κρατάγανε λουλούδια..

5 comments:

Anonymous said...

Κάθε μέρα τα ίδια Marilou.
Η παιδεία έχει πάψει να υφίσταται προ πολλού σε αυτή τη χώρα και φοβάμαι ότι πλέον δεν απέχουμε πολύ απ'το να θρηνήσουμε και κάποιο θύμα.

G.T.

GouRouni said...

Έχουν ξεφύγει τα πράγματα..

smouach

Ευτυχία said...

Δεν χρειάζεται να είσαι υπέρ κανενός και για τίποτα...
Γιατί κανένας εκεί δεν λειτουργεί υπέρ αυτών που δηλώνει υπέρ τους
και το τίποτα δεν είναι υπέρ κανενός.
(λίγο μπερδεμένα τα λέγω σήμερις για! Αλλά φαντάζομαι πως υμείς κατανοείτε!!!)

Χαμογέλασε, Μαριλουδίτσα μου!
Ο κόσμος δεν θα φτιάξει με το χαμόγελό σου, θα φτιάξει όμως το φως στον καθρέφτη σου και στα μάτια αυτών που σε κοιτάζουν!
Αμέ!

Marilou said...

Καλημέρα! Καλημέρα!
G.T wellcome! thx που άφισες σχόλιο.. μάλλον συνέχεια έτσι θα είναι τα πράγματα - δε θα βελτιώνεται τίποτε και ποτέ. Από το μέτριο στο χειρότερο θα πηγαίνουμε.
Γουρούνι όντως ξεφύγαμε πολύ..
Ευτυχίτσα μου!!! ΚΑΤΑΝΟΕΙΤΕ! ΚΑΤΑΝΟΕΙΤΕ! Πρώτα πρέπει να βρω αυτούς μου με κοιτάζουν στα μάτια να σου πω την αλήθεια.. αλλά εγώ ρίχνω κανά δυο χαμόγελα για πάρτη σου!! Πότε θα μαζευτούμε σουαρέ να τα πούμε? Πας ακόμη Μ.Π??
Φιλάκια σ'όλους

Ευτυχία said...

Shake it up, shake it up
there you go
oh ohh
yassou Maria(-louthitsaaa!)

Δεν φταίω μωρέεεε...
Συνεχώς μου βομβαρδίζει τ' αυτιά...
Επαρασύρθειν!!!

Την Τετάρτη τελείωσα και το τελευταίο μου σεμινάριο στο Μ.Π., αλλά έχοντας κάπως εθιστεί, θα επιστρέφω κάπου - κάπου στο χώρο του εγκλήματος! Θέλω να δω τις φατσούλες σας ντε! Θα κανονίσουμε τσάρκα!!!

Σμούτςςςςς!
Καλό Σαββατοκύριακο!