I'm vertical

i just arted

Wednesday, February 21, 2007

Πέντε πράγματα για μένα

Είναι πολύ περίεργα όλο αυτά τα fwd. Ωραία περίεργα. Μ'αρέσουν. Έλαβα και εγώ με τη σειρά μου τη σκυτάλη απ'το σοφό κ.Φ για να γράψω πέντε πράγματα για τον εαυτό μου. Είναι επικίνδυνο να ψάχνεις, να εξερευνείς τον εαυτό σου κ.Φ! Πόσο ακόμη.. Πιο επικύνδινο βέβαια είναι και να τον αποκαλύπτεις.. όπως πάντα όμως, μπήκα στο χορό και θα χορέψω και 'γω..
Λοιπόν..
1. Ερωτεύομαι ασύστολα. Καθημερινά. Ζω την κάθε μέρα πολύ έντονα. Πολύ δραματικά. Μπορεί τη μια μέρα να λιώνω από έρωτα, να πεθαίνω, να κλαίω, να σπαράζω και όταν ξυπνάω την επόμενη μέρα να μην υπάρχει μέσα μου τίποτε.. Μου πέρναει εύκολα..
2. Δεν έχω καμία αίσθηση φόβου. Όχι ότι δεν φοβάμαι τίποτε. Αλλά δεν υπήρξε ποτέ κάτι που να με έχει κρατήσει λόγο κάποιας φοβίας. Από μικρή πίστευα ότι όλα είναι γραφτά μας.. αν είναι να την πάθεις, θα την πάθεις όσο και να φυλάγεσαι.. Είμαι πολύ ήρεμη. Μου αρέσει πάρα πολύ η ησυχία. Όταν κάποιος φωνάζει γύρω μου, με αποσυντονίζει.
3. Οι γονείς μου δεν ήταν ποτέ μαζί. Μεγάλωσα με τη μαμά μου. Τα τελευταία χρόνια σκέφτομαι ότι θα ήθελα μελλοντικά (κοντινός μέλλοντας - σκιαχτηκό) να δημιουργήσω μια δική μου οικογένεια μόνο και μόνο για να καθόμαστε όλοι μαζί στο τραπέζι.Αυτά τα μικρά πράγματα είναι που μου αρέσουν. (Όχι να παντρευτώ - δεν εννοώ αυτό). Ίσως και για αυτό, έχω συζήσει με τις περισσότερές μου σχέσεις.. Μ'αρέσει αυτή η γλυκεία καθημερινότητα του πληθυντικού.
4. Ποτέ δεν ήμουν ο φασαρίας της τάξης στο σχολείο. Η όλη κατάσταση μου ήταν αδιάφορη. Στην τρίτη Λυκείου όμως, η Συλβάνα Ράπτη μου έδωσε στήλη στα Νέα, για τη παιδεία. Που έγραφα, όχι τα κλασσικά, αλλά το γεγονός ότι δεν διδασκόμαστε τέχνες παρά μαθηματικά και φυσική. Τι να την κάνω εγώ τη φυσική.. λες και μου χρησίμευσε ποτέ! Την επόμενη μέρα, με κάλεσε η λυκειάρχης στο γραφείο, και μου είπε επιεικώς πως θα την παρακαλάω για να με περάσει τάξη το καλοκαίρι και πως - το καλύτερο - αν θέλω τέχνες να πάω να γίνω υδραυλικός! Αυτό ήταν, έφυγα από το σχολείο μόνη μου. Δεν ξαναμίλησα ποτέ και με κανένα από εκεί. Μετά απο 2 βδομάδες ανεξαρτησίας, χωρίς να μου μιλούν οι γόνείς μου, με δέχτηκε τιμητικά το Πρώτο πειραματικό Λύκειο στη Πλάκα.
Η πιο σημαντική στιγμή της ζωής μου. Ανακάλυψα πόσο ισχυρό είναι το Βic μου.. τότε ήταν που αποφάσισα να σπουδάσω συγγραφέας στο Λονδίνο.
5. Οι περισσότεροι φίλοι μου με κατηγορούν πως δουλεύω πολύ. Μια στο Madame Figaro, μια στο miss.gr, την άλλη στο μαγαζί.. δεν μένει καθόλου χρόνος.. έχουν δίκιο. Αλλά μ'αρέσει.. είμαι λίγο βιτζιόζα, επίσης και πολύ workacholic.. όχι λόγο χρημάτων, κάθε άλλο. Δε μπορώ να ξυπνήσω με την ιδέα ότι θα μείνω σπίτι και δε θα κάνω τίποτε όλη τη μέρα. Μελλοντικά θέλω να κάνω το δικό μου writing center με πολλά courses, με ενσωματωμένο βιβλιοπωλείο και organic shop.. όλα αυτά μετά τη θέση της fashion editor που θα καταλάβω..
Αυτή είναι η Μαριλούξ.. δυστηχώς - ευτυχώς δεν ξέρω, εσείς θα μου είτε..
Εγώ λίγο για να πω την αλήθεια σκιάχτηκα..Επειδή όλοι έχετε πάρει τη σκυτάλη και εγώ η καψερή δεν έχω κάπου να την πασάρω και δεν θέλω και να μου μείνει στο χέρι αμανάτη.. τη πασάρω σε όλους εσάς που με διαβάζετε, σε όλους τους φίλους.. παρακαλώ, feel free να πάρετε τη σκυτάλη απ'τα χέρια μου και γρήγορα! Σας προκαλώ - Γράψτε μου..
κ.Φ - μη μου θυμώσεις που σε λέω κύριο - προσδίδει κύρος όχι χρόνια, σ'ευχαριστώ..

6 comments:

Anonymous said...

Auto einai to kataplhktiko marilouloudaki mas,exeis pathos gia th zwh sou zeis k opou se bgalei pefteis k shkwnesai...eisai apo ta poia aksiothaumasta proswpa pou exw gnwrisei k eimai perifanh gia sena pepita mou!

k* said...

Marilouxxxaki mou!!!
egrapsa ki egw agapaki mou!
s' eyxaristw poly gia to comment sou..itan poly Marilouxiko.xairomai pou me diavazeis kai gelas.
oso gia to ypokoristiko-xaideytiko pou sou evgala..nomizw sou paei pio poly bre agapi..ki epipleon, eipame, exei sto telos ayto to ''x'' pou simainei ''kiss''!!!

xixixix

xxx
k*

p.s. des ta dika mou 5! to sex panw ap ola!!!!!! xaxaxaxaxa

ΠΡΕΖΑ TV said...

Το group therapy της blogoσφαιρας συνεχιζεται για 2η εβδομαδα....

Anonymous said...

..egw loipon pou se diavazw. pou eimai fili. Sou pairnw tin skytali skiagmeno mou mariloudaki gia na ginw egw I kapseri tis ypothesis. ontws einai poly pio dyskolo ap’o,ti fainetai na grafeis gia ton eafto sou. as kanoume mia prospatheia loipon. 5 pragmata..
1. eimai poly logiki. toso pou wres-wres oute egw den me antexw. thelw gia ola na mporw na akoumpisw se mia dikiologia. den empistevomai toso to enstikto mou.. den einai logiko. polles fores me vazw se toso periorismena kaloupia, pou skaw apo moni mou!
2. piezomai poly efkola. den kserw an to exeis niwsei pote. etsi. sa na se vazoun se ena steno koukouli & sto anevazoun pros to laimo & se sfiggei, se sfiggei.. synithws to pathainw epeidi den milaw. i mallon milaw poly, alla den ekfrazw ta synaisthimata mou. den eimai afthormiti. skeftomai & dikiologw sxedon kathe mou praksi.
3. eimai poly skliri me ton eafto mou & dyskola me epivravevw. den empistevomai sxedon kanenan apolyta & dyskola xrisimopoiw tis lekseis “pote” & “panta” giati pote den ksereis..
4. xreiazomai na pairnw & na dinw niaksimo & agapi. mou aresei poly na dinomai. akoma & etsi pairnw. prokeimenou loipon na eimai gemati, par’oles tis proigoumenes aspides mou, tin pataw efkola & meta ante na vrw dikiologia gia na sikwthw apo ton pato pou ftanw.
5. den fovamai na eimai moni (xwris gomeno), alla den mporw na zisw xwris filous & dikous mou anthrwpous. mono aftoi me parasernoun, afou tous exw paradwthei.
oufff.. 5. afto itan_

Marilou said...

Αχ αχ αχ... πριν λίγο γύρισα σπίτι. Είδα τα comments σας και τρελλάθηκα.. Ευχαριστώ πολύ που με διαβάζε και που τελικά πήρατε τη σκυτάλη απ'τα χέρια μου..
Αnonymous 1 σ'ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λογάκια. Να'σαι καλά. Με τέτοιους φίλους πώς να μην είσαι και να μην αισθάνεσαι καλά.. κ γω είμαι περήφανη που σ'έχω γνωρίσει κ είσαι κοντά μου! Δεν αποκαλύπτω ταυτότητα - το παίζει igognito η φιλεναδίτσα μου.. Γιατί δεν υπογράφεις βρε?! Α.. που είναι τα δικά σου 5? Άντε.. περιμένω!!
Είναι όντως πολύ δύσκολο φίλη μου anonymous 2 να γράφεις για τον εαυτό σου. Να μπαίνεις στη διαδικασία της αυτοκριτικής..χρειάζεται και αυτό όμως! Σ'ευχαριστώ πολύ που ήθελες να μοιραστείς μαζί μας 5 πράγματα από τον εαυτό σου..
Κ* μου, έρχομαι στο μπλογκάκι σου να τα διαβάσω..
φιλάκια σε όλους - να'στε καλά χ

Anonymous said...

το τέταρτο, ήταν μαγκιά, μπράβο σου! φαίνεσαι πολύ ζωντανός άνθρωπος, μ' αρέσεις :-)