I'm vertical

i just arted

Saturday, February 24, 2007

Tσουπ 2

Εντάξει.-
Τελεία
.
και
&
παύλα
-
ή
η μοίρα μου είναι σακατεμένη
ή
μου κάνει
πουτανιές.
Πολλές όμως.
Αποφάσισα
καφεδάκι,
βολτίτσα
μια που δεν δουλεύω
σήμερα.
Ωραία μέρα δεν είχε,
αλλά θα την έκανα εγώ
ωραία.
Δεν τα είχα υπολογίσει όλα βέβαια.
Στενοί δρόμοι.
Αριστερό φλάς.
Στοπ.
Κοιτάω.
Ο άντρας με το μπουφάν.
Στη μηχανή.
Ο γνωστός.
Στη γνωστή γωνία.
Μόνο που τώρα
μου έκλεινε
και το δρόμο.
Πέρα από το ότι
μου μαύριζε
και την Ψυχή.
Δεν είχα
επιλογή.
Έπρεπε αναγκαστηκά να
στρίψω
εκεί.
Οπότε.
Από πίσω
και εγώ.
Έκλεινα το δρόμο.
Πήρα σβάρνα και το
στοπ.
Και περίμενα.
Δεν κορνάρισα.
Δε με συνέφερε.
Λέω θα γυρίσει.
Θα με δει.
Θα με δει και ο φίλος του
από το πεζοδρόμιο.
Θα τα χάσω,
θα τρέμουν και τα
πόδια μου.
Θα μου σβήσει και
το αυτοκίνητο..
Χάλια..
Οπότε περίμενα.
Κάποτε θα
ξεκινούσε.
Κάποτε θα
φεύγαμε.
Μέχρι που έκανε νόημα -
αριστερό χέρι -
να περάσω.
Γαμώτο.
Χώρεσα.
Έφυγα.
Ευτυχισμένη.
Δε με είχε δει.
Στροφή Γαλατσίου.
Μου παίζει τα φώτα.
Πουτάνα ζωή.
Τώρα τι μου τον φέρνεις?

12 comments:

GouRouni said...

life is a trip... better do it on a motorcycle έλεγε ένας φίλος που πλέον δεν ζει...

Κάθε ταξίδι έχει και τις καλές και τις κακές του στιγμές... έτσι και αλλιώς ο προορισμός έχει σημασία..

Η ταπεινή μου άποψη είναι, να μην σε στεναχωρεί οτιδήποτε συμβαίνει στην ζωή... συναντήσεις ..επιλογές.. Το μοναδικό που θα πρέπει ίσως να μας ανησυχεί είναι η έλειψη συναισθημάτων..

anyway...γενικά εγώ είμαι παράξενος... οπότε ίσως και αυτά που σου γράφω είναι παράξενα...

Marilou said...

gourounaki apadisa sto blog soy.. filia x

GouRouni said...

Καλημέρα.... :)

Όταν μεγαλώσεις και γίνεις μια δεύτερη Patricia Field και τρως πολλές σοκολάτες.. και δεν παχαίνεις.. δεν θα σε νοιάζουν όλα αυτά ...χιχι

οπότε.. απλά χαμογέλα .. υπάρχουν πολλές εκπλήξεις στην ζωή που απλά περιμένουν να τις ανακαλύψουμε !

smouuuach Μαριλού

GouRouni said...

Ps καλή ιδέα η προσθήκη της φωτογραφία σου...ομορφαίνει τα κείμενα σου :P (καλά σκάω... γουρούνι είμαι.. τι περιμένεις?)

GouRouni said...

Θα μπορούσα να πω όχι... αλλά δεν υπάρχει λόγος.. Απλά μου βγάζεις κάτι θετικό... και προσπάθησα να δω από που πηγάζει..

Έτσι από αυτά που γράφεις μαθαίνω όσα επιτρέπεις να μάθει ο άλλος Αυτό τελικά αποτελεί μια ευχάριστη στιγμή της ημέρας..

Gourounious

Marilou said...

Συζητούσα σήμερα με ένα φίλο για το μπλογκ.. δεν καταλαβαίνεις το πλήρως τον χαρακτήρα του άλλου αλλά ίσως κ αυτό να είναι η μαγεία του..
Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια..
χ

GouRouni said...

αχμ... έχω μπερδευτεί που πρέπει να γράφω αλλά δεν πειράζει.. θα μάθω...Μέχρι τότε θα σε κουράζω :P

Bliss said...

:* pote den ksereis teliks...

Agent of Chaos said...

Αυτός ο μήνας ήταν τόσο περίεργος και για μένα.. Κύκλοι από το παρόν στο παρελθόν και αντίστροφα. Συναντήσεις, συζητήσεις, συναισθήματα, μη συναισθήματα, εκνευρισμός, νοσταλγία, μη νοσταλγία, επαφές, μη επαφές, καρδιά που δεν χτυπά, καρδιά που δεν ερωτεύεται, αναμνήσεις που δεν ξαναζωντανεύουν, σχέση, μη σχέση.
φιλιά γλυκιά μου!

Marilou said...

Despoina.. ontws itan periergos minas.. distixws k gia sena. anadromos ermis. na to katalogisw ekei?! olo kikloys ekana k egw.. poythena den ipirxe telos. to kalo einai oti eimai apofasismeni na to valw egw.. poy tha paei.. epetrepse moy na meinw egw sti mi sxesi, mi erwta, mi ipar3i, mi a3ia, mi proswpo, mi erwta, mi nostalgia, mi sinantisi, mi tilefwnima.. mi fili;a, mi aggalies.. koyrastika.
filia
p.s bliss exw commentarei sto blog soy.. thx

GouRouni said...

Marilou.... mi koimitheis :P

GouRouni said...
This comment has been removed by the author.